Станом на 19.11.2020 року до Шершнівської СЗШ І-ІІ ступенів була зарахована учениця Гаєвська Тетяна Миколаївна 19.06.2009 року народження до 6 класу.
Наказ про переведення учнів 2019-2020 н.р.
Наказ про зарахування учнів до 1 класу
Міністерство освіти і науки України
Відділ освіти Коростенської районної державної адміністрації Житомирської області
Шершнівська середня загальноосвітня школа І-ІІ ступенів __________________________________________________________________
11581 с. Шершні, вул. Ю. Гагаріна 65 тел. 68-3-40
11.12.2017 р.
НАКАЗ №
Про підсумки проведення тижня права
Відповідно до ст. ст. 3,13,41,41 Закону України «Про місцеві державні адміністрації», розпорядження КМУ від 23.08.2017 №579-р «Про затвердження плану заходів з проведення у 2017 р. Всеукраїнського тижня права» відділ освіти рекомендує провести в навчальних закладах Всеукраїнський тиждень права у період з 25листопада по 10 грудня 2017 року.В школі було проведено тиждень права, були видані організаційні та підсумкові накази про проведення тижня права. Дирекція школи у цілому дотримувались методичних рекомендацій та плану проведення заходів, затверджених зазначеним вище наказом управлінням освіти і науки. Більшість заходів пройшли на високому організаційному та методичному рівні. Під час проведення тижня була значно активізована робота щодо правового виховання школярів та батьків учнів.
Метою проведення тижня було підвищення правової освіти школярів, формування в учнів свідомого ставлення до необхідності поважати норми права та законності, а також попередження правопорушень серед учнівської молоді.
Тиждень було урочисто розпочато 07.12.2017р. шляхом проведення шкільної лінійки.
10.12.2017р. в школі проведено Всеукраїнський урок права «Права людини», присвячений проголошенню Загальної декларації прав людини.
Упродовж Всеукраїнського Тижня права класними керівниками були проведені тематичні правові бесіди, години спілкування, диспути, конференції, вікторини, конкурси тощо. На них запрошували працівників правоохоронних органів та районної соціальної служби для дітей, сім’ї та молоді.У шкільній бібліотеці демонструвались тематичні виставки літератури, новинки періодичної преси на правознавчу тематику.
Учитель правознавства Грищенко Г.Ф. з числа старшокласників сформувала інформаційно-просвітницькі лекторій, які виступали перед учнями молодших класів із правовою інформацією на такі теми як «Захисти свої права», «Права та обов’язки учнів», «Правопорушення і юридична відповідальність».
У школі серед учнів 5-9 класів було проведено конкурс листівок «Великі права маленької дитини», який сприяв кращому засвоєнню учнями правових норм, розвитку їх творчих здібностей.
В учнів молодших класів традиційно велику зацікавленість викликав конкурс учнівських малюнків на правову тематику «Права дитини – очима дитини».
Зацікавленість у школярів викликали інтерактивні ігри. Учні мали змогу перевірити свої знання та ерудицію під час проведення правових «Брейн-рингів», вікторин «Що? Де? Коли?», гри «Правове лото» тощо.
Пізнавальним був правовий лекторій «Сторінками Конвенції ООН про права дитини», який провела вчитель Грищенко Г.Ф.
Необхідні правові знання учні мали змогу отримати також під час проведення «круглих столів» на правову тематику.
Для учнів 1-4кл, вчитель Грищенко Г.Ф. провела групові бесіди «Казкові герої в країні прав та обов’язків»,
У переважній більшості проведені конкурси тематичних стіннівок та плакатів «Мої права та мої обов’язки», оформлені тематичні стенди, які доносили до учнів цікаву інформацію на юридичну тематику.
В ході проведення Всеукраїнського Тижня права відбувались зустрічі школярів з працівниками сектору кримінальної міліції у справах дітей, прокуратури,
В ході проведення Тижня права учні мали змогу переглянути тематичні навчальні відеофільми та мультиплікаційні фільми на правову тематику.
Значну увагу приділено заходам з попередження різних форм насильства та торгівлі людьми у наш час. Діти мали змогу отримати необхідну інформацію про те, як оберегти себе від подібних ганебних проявів і куди, при потребі, можна звернутись за допомогою.
Беручи до уваги викладене вище, слід зазначити, що у ході проведення Всеукраїнського тижня права в загальноосвітніх навчальних закладах використовувались різні форми і методи роботи з правового виховання, які дають можливість педагогам створити сприятливий психологічний клімат у навчальному закладі та в сім’ях учнів, виробити навички і вміння правомірної поведінки. У свідомості школярів закладається звички і вміння щодо необхідності дотримуватися чинних законів, вимог права і моралі, виконання свого громадянського обов’язку.
У школі склалась своя система та методика відзначення Тижня права, що дає змогу досягати поставленої виховної мети.
Зважаючи на вищенаведене
НАКАЗУЮ:
1. Взяти до відома звітну інформацію про хід проведення у 2017 році
Всеукраїнського тижня права в школі
2. Директору школи:
2.1. Тримати на постійному контролі питання правового виховання
школярів та попередження фактів дитячої злочинності та правопорушень;
2.2. Систематично проводити просвітницько-виховну роботу з дітьми, які стоять на внутрішкільному профілактичному обліку та виховуються у сім’ях, що потребують підвищеної педагогічної уваги;
3. Вчителю правознавства та класним керівникам постійно використовувати різні методи і форми роботи з правового виховання та переймати передовий педагогічний досвід колег.
4. Своєчасно вживати превентивні засоби щодо виявлення учнів, схильних до порушення дисципліни та правових норм;
4.2. Здійснювати постійний супровід школярів, які схильні до правопорушень.
5. Оголосити подяку вчителю правознавства ГрищенкоГ.Ф. за високий рівень організації і проведення Тижня права.
6. Директору школи проінформувати відділ освіти і про підсумки проведення Тижня права в школі.
7. Контроль за виконанням наказу покласти на директора школи.
Директор школи: В.В.Швець
Міністерство освіти і науки України
Відділ освіти Коростенської районної державної адміністрації Житомирської області
Шершнівська середня загальноосвітня школа І-ІІ ступенів __________________________________________________________________
11581 с. Шершні, вул. Ю. Гагаріна 65 тел. 68-3-40
24.11.17 р.
Інформація про проведення Дня вшанування пам´яті
Голодомору 1932-33 рр.
24 листопада, напередодні Дня вшанування пам'яті голодомору 1932-33 років, у Шершнівській СЗШ І-ІІ ступенів відбулася лінійка-реквієм, яку підготували учні 5-9 класів.
Життя людське — найсокровенніший дар Божий, і кожне — дорожче над усі цінності земні й небесні, і кожне має зберегтися в пам'яті поколінь і нинішніх, і грядущих, бо ми люди. Ніколи не пізно... Покаятися і стати на шлях істини і любові, бо голоси мучеників із 32-го-33-го, що померли насильницькою жахливою смертю, волають до наших сердець і розуму, щоб сказати пекуче слово правди.
Тому в цей день ми і згадуємо цю трагічну сторінку історії українського народу та даємо обіцянку передати знане прийдешнім, щоб світла пам'ять спокутувала несправедливе замовчування минулого.
28 листопада 2015 року о 16.00 в Україні оголошено загальнонаціональну хвилину мовчання та акцію "Запали свічку пам'яті".
Міністерство освіти і науки України
Відділ Коростенської районної державної адміністрації Житомирської області
Шершнівська середня загальноосвітня школа І-ІІ ступенів
____________________________________________________________________________
11581 с. Шершні, вул. Ю. Гагаріна 65 тел. 68-3-40
НАКАЗ №53
Про підсумки вивчення стану навчання учнів
з інформатики у 2017/2018 навчальному році
В сучасних умовах шкільний курс інформатики є одним з найбільш ефективних засобів інформатизації навчального процесу, впровадження і поширення технологій при вивченні інших навчальних дисциплін.
Метою вивчення курсу інформатики є формування теоретичної бази знань учнів з предмету та виробленням практичних навичок свідомого використання засобів сучасних інформаційно – комунікативних технологій у повсякденній навчально – пізнавальній, а потім і професійній діяльності.
Відповідно до річного плану роботи та на виконання наказу по школі дирекцією школи протягом жовтня-грудня 2017 року вивчався стан навчання учнів з інформатики у 2-9 класах.
Перевірка мала на меті:
1. Вивчити якість викладання інформатики у 2-9 класах.
2. Вивчити стан методичного забезпечення викладання предмету.
3. Виявити рівень теоретичних знань учнів та вміння практичного застосування їх, адекватність оцінок вимогам навчальних програм .
4. Вивчити стан позакласної роботи з інформатики.
В ході перевірки виявлено, що вивчення інформатики проводиться за такими програмами:
2-3 класи - «Сходинки до інформатики». «Програма для загальноосвітніх навчальних закладів 1-4 класи». (Автори Г.В. Ломаковська ( зі змінами від 29.05.2015 № 584 « Про затвердження змін до навчальних програм для 1-3 класів»);
4 клас - «Сходинки до інформатики». «Програма для загальноосвітніх навчальних закладів 1-4 класи». (Автори Г.В. Ломаковська);
5-9 класи - «Програма курсу «Інформатика» 5-9 класи для загальноосвітніх навчальних закладів Міністерство освіти і науки України, наказ від 06.06.2012 № 664 (2013 рік) (Автори Г.В. Ломаковська Й. Я. Ривкінд);
Згідно робочого навчального плану у 2017/2018 році на інформатику відведено таку кількість годин: по 1 годині на тиждень у 2-9 класах.
У школі викладання курсу інформатики забезпечується вчителем Пікулем О.А. - спеціалістом , стаж роботи — 5 років, пройшов курси підвищення кваліфікації при ЖОІППО у 2017 році, відвідав спецкурс «Основи веб – дизайну» та «Основи комп’ютерної графіки».Пікуль О.А. працює над методичноюпроблемою «Впровадження інноваційних технологій на уроках інформатики».
Брав участь в постійно діючій педвиставці «Сучасна освіта Житомирщини 2017»
Календарні плани вчителя Пікуля О.А. складені з урахуванням методичних рекомендацій, нових державних стандартів початкової та базової загальної середньої освіти. У календарних планах передбачені самостійні та практичні роботи, тематичний облік знань. Поурочні плани відображають роботу з виконання державних програм, індивідуальну та диференційовану роботу з учнями.
Наслідки вивчення, відвідування уроків та результати проведення практичних занять свідчать про те, що вчитель має достатню науково-теоретичну підготовку, володіє методикою викладання предмету, забезпечує засвоєння учнями основних понять, передбачених програмою з формування практичних умінь та навичок, приділяє увагу створенню найсприятливіших умов для навчання, виховання і розвитку учнів, обов'язково враховуючи їхні індивідуальні нахили, здібності, інтереси. Активно використовує різноманітні форми і методи активізації пізнавальної діяльності учнів на уроці. Виявлено, що вчитель використовує різноманітні форми і методи навчання, впроваджує нетрадиційні уроки, використовує міжпредметні зв’язки, проводить роботу з обдарованими дітьми при написанні рефератів, підготовці доповідей, виступів, презентацій. На уроках Пікуль О.А. використовує комунікативно – інформаційні технології: перегляд науково – популярних фільмів, пошук в Інтернеті нових науково – пізнавальних статей, матеріалів.
Аналіз відвіданих уроків свідчить про те, що вчитель працює на достатньому рівні, тактовна, демократично спілкується з учнями. Навчальний матеріал викладає доступно, системно, приділяє увагу творчій та самостійній роботі учнів, доцільно використовує різні форми роботи.
Заняття проходять в кабінеті інформатики, який обладнаний комп'ютерами, навчальними посібниками, дидактичними матеріалами. Однак, комп’ютерне забезпечення застаріле, не відповідає сучасним вимогам, окремі програми, що вивчаються за навчальною програмою, неможливо завантажити через недостатню потужність комп’ютерів.
Під час перевірки було виявлено, що учні 2-4 класів не оцінюються у класних журналах згідно методичних рекомендацій. У класних журналах 5-9 класів взято на контроль уроки узагальнення, виставлено тематичні бали.
Середній бал з інформатики по школі становить 7,3.
В ході проведення вивчення стану навченості учнів з інформатики було виявлено, що учні мають достатній рівень підготовки. Рівень навченості учнів відповідає вимогам навчальних програм.
Під час перевірки було виявлено недоліки: учні 2-6 класів мають підручники, які не співпадають з програмовим матеріалом, що створює проблему для учнів та вчителя під час виконання навчальних програм. Залишаються і інші проблеми щодо удосконалення стану викладання інформатики в школі , а саме :
а) недостатня кількість комп’ютерів для роботи на уроці
б) застаріле обладнання, що не відповідає вимогам часу
в) недостатня позакласна робота з предмету.
На підставі вищезазначеного
НАКАЗУЮ:
1. Учителю інформатики Пікулю О.А.:
1.1. Продовжувати роботу над забезпеченням належного методичного рівня викладання, застосовуючи ефективні методи та форми для розвитку творчих здібностей школярів.
Протягом 2017/2018 навчального року
1.2. Систематизувати роботу з підвищення рівня практичних навичок роботи учнів 2-9 класів за комп’ютером.
Протягом ІІ семестру
1.3.Ефективно використовувати сучасні інформаційні технології щодо забезпечення диференційованого підходу та підвищення пізнавального інтересу учнів до вивчення інформатики
Постійно
1.4. Урізноманітнювати форми позакласної роботи з предмету з метою підвищення пізнавального інтересу.
Протягом 2017/2018 навчального року
1.5. Залучати учнів школи до заочних предметних Інтернет-олімпіад.
2.1. Проводити методичні консультування вчителя інформатики в районному методичному кабінеті з своїм інспектором з даного предмету.
Протягом ІІ семестру
2.2. Посилити контроль за якісним викладанням програмних вимог з інформатики та методичних рекомендацій щодо оцінювання рівня навчальних досягнень з інформатики .
2.3. Директору школи заслухати на педагогічній раді у березні місяці стан викладання інформатики вчителем Пікулем О. А.
До 30.03.18 р.
4. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Директор школи : В.В. Швець