Головна | Реєстрація | Вхід | RSSП`ятниця, 2025-06-13, 11:24 PM

ШЕРШНІВСЬКА СЗШ І-ІІ ступенів

Меню сайту
Наше опитування
як ви попали на мій сайт
Всього відповідей: 3
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

cтатут школи

 СТАТУТ

         ШЕРШНІВСЬКОЇ СЗШ І-ІІ СТУПЕНІВ  

 КОРОСТЕНСЬКОГО РАЙОННУ  ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ  

   ЗАГАЛЬНА   ЧАСТИНА

 

1. Шершнівська І-ІІ ступенів Коростенської районної ради Житомирської області — це заклад  освіти, що забезпечує потреби громадян у  здобутті базової загальної середньої освіти і знаходиться у спільній комунальній власності територіальних громад  міста та сіл району.

    Скорочена назва закладу: Шершнівська І-ІІ ступенів.

       2. Юридична адреса загальноосвітнього навчального закладу

   Житомирська область,

   Коростенський район

   село Шершні

   вул. Гагаріна,65

  Телефон:  

3. Загальноосвітній навчальний заклад у своїй діяльності керується Конституцією

України (254к/96-ВР), Законами України «Про освіту» (1060-12), «Про загальну середню освіту» (651-14), іншими законодавчими актами України, постановами Верховної Ради України,  актами Президента України, прийнятими відповідно до Конституції (254к/96-ВР) та законів України,  Кабінету Міністрів України, Положенням про    загальноосвітній навчальний заклад,  затвердженим постановою  Кабінету Міністрів України від 27 серпня 2010 року № 778, наказами Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України,  наказами Головного управління  освіти і науки Житомирської обласної державної адміністрації, відділу освіти  Коростенської  райдержадміністрації, власним Статутом.

4. Засновником навчального закладу є Коростенська районна рада (далі Засновник), якою делеговано  Коростенської райдержадміністрації в особі відділу освіти функції управління закладом та здійснення контролю за додержанням у ньому державного стандарту шкільної освіти. Відділ освіти Коростенської  райдержадміністрації здійснює фінансування закладу освіти, його матеріально-технічне забезпечення, організовує ремонт приміщень, їх господарське обслуговування.

5. Шершнівська СЗШ І-ІІ ступенів Коростенської районної ради Житомирської області (далі – навчальний заклад) є юридичною особою, має гербову печатку, штамп, ідентифікаційний номер.

6. Головною метою навчального закладу є забезпечення реалізації прав громадян на здобуття базової загальної середньої освіти. На до профільну підготовку на II ступені навчання.

7. Головними завданнями навчального закладу є:

-виховання громадянина  України;

-забезпечення реалізації права громадян на загальну середню освіту;

-формування і розвиток соціально зрілої, творчої особистості з усвідомле­ною громадянською позицією, почуттям національної самосвідомості, підготов­леної до професійного самовизначення;

-виховання в учнів поваги до Конституції України, державних символів! України, прав і свобод людини і громадянина, почуття власної гідності, від-; повідальності перед законом за свої дії, свідомого ставлення до обов’язків лю­дини і  громадянина;

-виховання морально, фізично і психологічно здорового покоління, сві­домого ставлення до свого здоров’я та здоров’я інших громадян як найвищоїі соціальної цінності;

-створення умов для здобуття загальної середньої освіти на рівні держав­ного стандарту та понад державний стандарт;

-формування особистості учня, розвиток його здібностей і обдарувань, на­укового   світогляду, потреби і вміння самовдосконалюватися;

 -становлення в учнів цілісного, наукового світогляду, загальнонаукової,

  загальнокультурної, технологічної, комунікативної й соціальної компетентностей;

-забезпечення наступності і безперервності у змісті та організації навчаль­но-виховного  

 процесу;

-створення сприятливих умов для самовираження особистості учнів у різних видах діяльності, їх повноцінного морального, психічного, фізичного розвитку;

-надання учням можливості для реалізації індивідуальних творчих потреб;

-пошук і відбір для навчання творчо обдарованих і здібних дітей;

-оновлення змісту освіти, розробка та апробація нових педагогічних тех­нологій, методів і форм навчання та виховання;

-розробка змістовно-методичного й організаційного аспектів особистісно- орієнтованого підходу та інтерактивної спрямованості в навчанні обдарованих і здібних дітей.

 -створення належних умови для адаптації до навчання в основній школі учнів 5-го

  класу;

 -забезпечення якісної підготовки та проведення ДПА та підсумкових оцінювань

 випускників школи;

 -реалізація системи внутрішньошкільного контролю на основі управлінських рішень;

 -розвиток матеріальної бази спортзалу, кабінетів;

 -посилення уваги до психолого-педагогічних особливостей розвитку дитини.

 -забезпечення подальшого розвитку  учнівського самоврядування, широкого залучення         

 його до вирішення питань організації навчально-виховного процесу, розвитку  

 громадської активності, організації здорового способу життя;

 -разом з органими внутрішніх справ, службою у справах неповнолітніх, місцевими

 радами, громадськістю здійснювати профілактичну роботу з неповнолітніми,

 схильними до бродяжництва та скоєння злочинів;

 -здійснювати роботу щодо поліпшення умов виховання, навчання та оздоровлення, 

  матеріального забезпечення та захисту прав  дітей, позбавлених батьківського

  піклування;

  -створення безпечних умов з охорони праці для учнів і працівників школи, виховання

  економічної, естетичної, правової культури.

8. Навчальний заклад самостійно приймає рішення і здійснює діяльність у межах своєї компетенції, передбаченої чинним законодавством України, та власним Статутом.

9. Навчальний заклад несе відповідальність перед особою, суспільством і державою за :

- безпечні умови освітньої діяльності;

- за реалізацію обраних форм навчально-виховного  процесу відповідно до вікових психофізіологічних особливостей дітей;

 - забезпечення  належних санітарно - гігієнічних умов, збереження здоров’я вихованців;            

- дотримання державних стандартів освіти, якісне засвоєння навчального матеріалу на рівні  державних вимог до загальної середньої освіти, норм загальнолюдської етики і моралі;

- дотримання договірних зобов'язань з іншими суб'єктами освітньої, виробничої, наукової     діяльності, у тому числі зобов'язань за міжнародними угодами;

- дотримання фінансової дисципліни.

10. Класи у навчальному закладі формуються за погодженням з відповідним органом управління    освітою згідно з нормативами їх наповнюваності, встановленими законодавством,  з   урахуванням наявності приміщень, що відповідають санітарно-гігієнічним вимогам для   здійснення навчально-виховного процесу, та відповідно до кількості поданих заяв про зарахування до закладу.                                                                                                                               

11. У навчальному закладі визначена українська мова навчання.

12. Навчальний заклад має право :

- проходити в установленому порядку державну атестацію;

- визначати форми, методи і засоби організації навчально-виховного процесу за погодженням  із відділом освіти Тетіївської райдержадміністрації;

- визначати варіативну частину робочого навчального плану;
        - в установленому порядку розробляти і впроваджувати експериментальні та індивідуальні   робочі навчальні плани;

 - спільно з вищими навчальними закладами, науково-дослідними інститутами та центрами  проводити науково-дослідну, експериментальну, пошукову роботу, що не суперечить законодавству України;

- використовувати різні форми морального  заохочення до учасників навчально-виховного процесу;

- отримувати кошти і матеріальні цінності від органів виконавчої влади, юридичних і фізичних осіб;

- залишати у своєму розпорядженні і використовувати власні надходження у порядку, визначеному законодавством України;

- розвивати  мережу спортивно-оздоровчих, лікувально-профілактичних і культурних підрозділів;

- надавати додаткові освітні послуги;

- організовувати підготовку, перепідготовку, підвищення кваліфікації та стажування педагогічних кадрів;                                                        

- встановлювати єдиний зразок шкільної форми для учнів.

13. З урахуванням потреб населення та місцевих умов заклад приймає рішення про  створення  груп продовженого дня, класів з поглибленим вивченням предметів, інклюзивних класів для навчання дітей з особливими освітніми потребами за погодженням відділу освіти Тетіївської районної державної адміністрації.

14. Заклад  в основній школі за одним або кількома профільними напрямами організовує допрофільне навчання.

15. Індивідуальне навчання  у закладі організовуються відповідно до положень про індивідуальне навчання  у системі загальної середньої освіти,  затверджених Міністерством освіти і науки, молоді та спорту України.  

        16. Поділ класів на групи для вивчення окремих предметів  у закладі здійснюється згідно з нормативами, встановленими МОН.                                                                                                                                                         

17. У навчальному закладі створюються та функціонують:

- предметні методичні об'єднання;                                                                       

- методична рада;                                                                                           

- шкільна учнівська рада; 

- педагогічна рада.                                                   

18. Медичне обслуговування учнів та відповідні умови для його організації забезпечуються засновником і здійснюються медичними спеціалістами Коростенської районної поліклініки та Шершнівським ФАПом за домовленістю.

19. Взаємовідносини навчального закладу з юридичними і фізичними особами визначаються угодами, що укладені між ними.                                                

20. Трудовий розпорядок в закладі визначається правилами внутрішнього трудового розпорядку для працівників закладу, затвердженими зборами трудового колективу за поданням директора школи та погоджених профспілковим комітетом.

 

 

ЗАРАХУВАННЯ УЧНІВ ДО ЗАГАЛЬНООСВІТНЬОГО

НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ  ТА  ЇХ   ВІДРАХУВАННЯ

 

21. Місцеві органи виконавчої влади закріплюють за закладом відповідну територію обслуговування і до початку навчального року беруть на облік учнів, які мають їх відвідувати.                                                                                

22. Зарахування учнів до всіх класів закладу здійснюється без проведення конкурсу і, як правило, відповідно до території обслуговування.                  

23. Керівник закладу  зобов’заний вжити заходів до ознайомлення дітей та їх батьків або осіб, які їх замінюють, з порядком зарахування до закладу, його статутом, правилами внутрішнього розпорядку для працівників закладу та іншими документами, що регламентують організацію навчально-виховного процесу.                               

24. Зарахування учнів до закладу здійснюється до початку навчального року за наказом директора школи. Для зарахування учня до закладу батьки або особи, які їх замінюють, подають заяву, копію свідоцтва про народження дитини, медичну довідку встановленого зразка, особову справу (крім дітей, які вступають до першого класу). До першого класу зараховуються, як правило, діти з шести років.                                                                                        

25. Іноземні громадяни та особи без громадянства зараховуються до закладу відповідно до законодавства та міжнародних договорів.                                  

26. Переведення учнів закладу до наступного класу здійснюється у порядку, встановленому Міністерством освіти і науки, молоді та спорту України. У разі вибуття учня з населеного пункту батьки або особи, які їх замінюють, подають до закладу заяву із зазначенням причини вибуття. У разі переходу учня до іншого навчального закладу для здобуття загальної середньої освіти у межах населеного пункту батьки або особи, які їх замінюють, подають до закладу заяву із зазначенням причини переходу та довідку, що підтверджує факт зарахування дитини до іншого навчального закладу.          

27. Про можливе відрахування батьки учня (особи, які їх замінюють) повинні бути поінформовані не пізніше ніж за один місяць у письмовій формі. У двотижневий строк до можливого відрахування письмово повідомляється відділ освіти Коростенської райдержадміністрації. За сприяння відділу освіти такі учні переводяться до іншого навчального закладу. Рішення про відрахування із закладу дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, приймається лише за згодою органів опіки та піклування. За сприяння відділу освіти такі діти переводяться до іншого навчального закладу.

 

ОРГАНІЗАЦІЯ НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНОГО ПРОЦЕСУ

 

28. Навчально-виховний процес у закладі незалежно від його підпорядкування, типу і форми власності  здійснюється  відповідно до робочих навчальних планів, складених на основі типових навчальних планів, затверджених Міністерством освіти і науки, молоді та спорту України. 

У робочому навчальному плані конкретизується варіативна частина державних стандартів освіти.

Індивідуалізація і диференціація у навчальному закладі забезпечується шляхом реалізації інваріантної та варіативної частини.

У вигляді додатків до робочого навчального плану додаються розклад уроків (щоденний, тижневий) та режим роботи (щоденний, річний), програмне забезпечення варіативної складової.

29. Навчальний заклад забезпечує відповідність рівня базової середньої освіти державним стандартам освіти, єдність навчання і виховання.

31. Заклад працює за навчальними програмами, підручниками, посібниками, що мають відповідний гриф  Міністерства освіти і науки, молоді та спорту  України, і забезпечує виконання навчально-виховних завдань на кожному ступені навчання  відповідно до вікових особливостей та природних здібностей дітей.

32.   Заклад обирає форми, засоби і методи навчання та виховання відповідно до Законів України «Про освіту» (1060-12), «Про загальну середню освіту» (651-14) та свого статуту з урахуванням особливостей організації навчально-виховного процесу.                                                                                                                                      

33. Навчально-виховний процес у закладі здійснюється за груповою та індивідуальною формою навчання.

34. Відповідно до поданих батьками або особами, які їх замінюють, заяв заклад за погодженням з відділом освіти Коростенської  районної державної адміністрації створює умови для прискореного навчання та навчання екстерном.      

35. Навчальний заклад може виконувати освітні програми і надавати платні послуги на договірній основі згідно з переліком, затверджених Кабінетом Міністрів України.

Порядок надання платних послуг затверджується МОНмолодьспорт України за погодженням з Мінфіном та Мінекономіки.

36. Навчальний рік у закладі починається 1 вересня і закінчується не пізніше 1 липня наступного року.

37. Структура навчального року та режим роботи встановлюються навчальним закладом в межах часу, що передбачений робочим навчальним планом, за погодженням з відділом освіти  Коростенської райдержадміністрації.

38. Загальна тривалість канікул протягом навчального року не повинна становити менш як 30 календарних днів.

39. Тривалість уроків у навчальному закладі становить: у 1-му класі - 35 хвилин, у 2-4-х класах - 40 хвилин, у 5-9-х – 45 хвилин. Зміна тривалості уроків допускається за погодженням з відділом освіти  Коростенської  райдержадміністрації та територіальними установами державної санітарно-епідеміологічної служби.

40. Для учнів 5-9-х класів допускається проведення підряд двох уроків під час лабораторних і контрольних робіт, написання творів, а також уроків трудового навчання.

 41. Заклад може обрати інші, крім уроку, форми організації навчально-виховного процесу.

  42. Тривалість перерв між уроками встановлюється із урахуванням потреби в організації активного відпочинку і харчування учнів, але  не менш як 10 хвилин, великої перерви (після другого та третього уроку) - 20 хвилин.

  43. Розклад уроків складається відповідно до робочого навчального плану закладу з дотриманням педагогічних та санітарно-гігієнічних вимог  і затверджується керівником закладу.

  44.Відволікання учнів від навчальних занять для проведення інших  видів діяльності забороняється (крім випадків, передбачених чинним законодавством України).

  45. Залучення учнів до видів діяльності, не передбачених навчальною програмою та робочим навчальним планом закладу, дозволяється лише за їх згодою та згодою батьків або осіб, які їх замінюють.

  46. Зміст, обсяг і характер домашніх завдань визначаються вчителем відповідно до педагогічних і санітарно-гігієнічних вимог з урахуванням вимог  навчальних програм та індивідуальних особливостей учнів.  Домашні завдання учням 1-го класу не задаються.

 

 

ОЦІНЮВАННЯ    НАВЧАЛЬНИХ   ДОСЯГНЕНЬ    УЧНІВ

 

47. Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів  закладу визначаються Міністерством освіти і науки, молоді та спорту України.

48. Облік навчальних досягнень учнів протягом навчального року здійснюється у класних журналах, інструкції про ведення яких затверджуються Міністерством освіти і науки, молоді та спорту України. Результати навчальної діяльності за рік заносяться до особових справ учнів.

49. У першому класі дається словесна характеристика знань, умінь і навичок учнів. За рішенням педагогічної ради навчального закладу може надаватись  словесна характеристика знань умінь і навичок учнів  другого класу. У наступних класах оцінювання здійснюється відповідно до  критеріїв оцінювання навчальних досягнень учнів.

50. Навчання у випускних  (4-му, 9-му) класах закладу завершується державною підсумковою атестацією. Зміст, форма і порядок державної підсумкової атестації визначаються Міністерством освіти і науки, молоді та спорту України.     

В окремих випадках учні за станом здоров’я або з інших поважних причин можуть бути   звільнені від державної підсумкової атестації у порядку, що встановлюється  Міністерством освіти і науки, молоді та спорту України та Міністерства охорони здоров’я.

51. Учні початкової школи, які протягом одного року навчання не засвоїли програмний матеріал, за поданням педагогічної ради та згодою батьків (осіб, які їх замінюють) направляються для обстеження фахівцями відповідної психолого-медико-педагогічної  консультації. За висновками зазначеної консультації такі учні можуть продовжувати навчання в інших закладах, в спеціальних класах або навчатися за індивідуальними навчальними планами і  програмами за згодою батьків (осіб, які їх замінюють).

52. Учні початкової школи, які через поважні причини (хвороба, інші обставини) за результатами річного оцінювання не засвоїли скориговану до індивідуальних здібностей навчальну програму, можуть бути, як виняток, залишені для повторного навчання у тому самому класі за рішенням педагогічної ради та за згодою батьків (осіб, які їх замінюють).

  53. За результатами навчання учням (випускникам) видається відповідний документ (табель,  свідоцтво про базову загальну середню освіту). Зразки документів про базову загальну середню освіту затверджуються Кабінетом Міністрів України.

54. Учням, які закінчили основну школу (9-й клас), видається свідоцтво про базову загальну  середню освіту.  Свідоцтво про базову загальну середню освіту дає право на вступ до школи ІІІ ступеня, професійно-технічного навчального закладу, вищого навчального закладу І-ІІ рівня акредитації.                                                                  

55. Випускникам 9-го класу, які не атестовані хоча б з одного предмета, видається табель успішності. Учні, які не отримали документи про освіту, можуть продовжити навчання екстерном.

56. За відмінні успіхи в навчанні учні 2-8-х класів можуть нагороджуватися похвальним листом „За високі досягнення у навчанні”. За відмінні успіхи в навчанні випускникам закладу ІІ ступеня видається свідоцтво про базову загальну середню освіту з відзнакою. Порядок нагородження  учнів за відмінні успіхи у навчанні встановлюється Міністерством освіти і науки, молоді та спорту України.                                                                                                     За успіхи у навчанні, позакласній та позашкільній роботі  встановлюються такі форми морального і матеріального заохочення-подяка, іменна стипендія, премія (в межах коштів, передбачених радою навчального закладу на ці цілі).

57. Свідоцтва про базову загальну середню освіту та відповідні додатки до них реєструються у книгах обліку та видачі зазначених документів.

Контроль за дотриманням порядку видачі випускникам свідоцтв, похвальних грамот та листів здійснюється Міністерством освіти і науки, молоді та спорту України, іншими центральними органами виконавчої влади, до сфери управління яких належать заклади, відділом освіти Тетіївської райдержадміністрації.

 

ВИХОВНИЙ  ПРОЦЕС  У  ЗАКЛАДІ

 

   58. Виховання учнів у навчальному закладі здійснюється під час проведення уроків, в процесі позаурочної та позашкільної роботи.                                     

   59. Цілі виховного процесу в навчальному закладі визначаються на основі принципів, закладених у Конституції (254к/96-ВР) та законах України, інших нормативно-правових актах.                                                                             

  60. У навчальному закладі забороняється утворення та діяльність організаційних структур політичних партій, а також релігійних організацій і воєнізованих формувань.                                                                                     

Примусове  залучення учнів закладу до вступу в будь-які об’єднання громадян, громадські, громадсько-політичні і релігійні організації і воєнізовані формування, а також до діяльності в зазначених організаціях, участі в агітаційній роботі та політичних акціях забороняється.                        

61. Дисципліна в навчальному закладі дотримується на основі взаємоповаги усіх учасників  навчально-виховного процесу,  дотримання правил внутрішнього розпорядку та статуту навчального закладу. Застосування методів фізичного та психічного насильства до учнів забороняється.

 
                       УЧАСНИКИ НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНОГО ПРОЦЕСУ

 

62. Учасниками навчально-виховного процесу в загальноосвітньому навчальному закладі є  учні,  педагогічні працівники , соціальний педагог, бібліотекар,  інші спеціалісти закладу, керівники,  батьки або особи, які їх замінюють.

63. Статус, права і обов'язки учасників навчально-виховного процесу визначаються Законами України „Про освіту” (1060-12), „Про загальну середню освіту” (651-14), іншими актами законодавства, Положенням про загальноосвітній навчальний заклад, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 27 серпня 2010 року № 778, цим статутом, правилами внутрішнього розпорядку закладу.

64. Учень – особа, яка навчається і виховується в навчальному закладі.      

65. Учні закладу  мають гарантоване державою право на:                                       

- доступність і безоплатність базової загальної середньої освіти у навчальному закладі;

- вибір певного закладу, форми навчання, факультативів, спецкурсів,  позашкільних та позакласних занять;

- безпечні і нешкідливі умови навчання та праці;

- користування навчально-виробничою, науковою, матеріально-технічною, культурно-спортивною, корекційно-відновною базою навчального закладу;

-  участь у різних видах навчальної, науково-практичної діяльності, конференціях, олімпіадах, виставках,  конкурсах тощо;

- отримання додаткових, у тому числі платних, навчальних послуг;

- перегляд результатів оцінювання навчальних досягнень з усіх предметів інваріантної та варіативної частини;

- участь у роботі органів громадського самоврядування навчального закладу;

-  участь у роботі добровільних самодіяльних об'єднаннях, творчих студій, клубів, гуртків, груп  за інтересами тощо;

- повагу людської гідності, вільне вираження поглядів, переконань;

-  захист від будь-яких форм експлуатації, психічного і фізичного насильства, від дій педагогічних та інших працівників, які порушують їх права, принижують  честь і гідність.

66. Учні навчального закладу зобов'язані:

- оволодівати знаннями, вміннями, практичними навичками в обсязі не меншому, ніж визначено Державним стандартом базової загальної середньої освіти;

- підвищувати свій загальний культурний рівень;

- брати участь у пошуковій та науковій діяльності, передбаченій навчальними програмами та навчальним планом закладу, його статутом;             

- дотримуватися вимог законодавства України, моральних, етичних норм, поважати честь і гідність інших учнів та працівників;                                         

- виконувати вимоги педагогічних та інших працівників закладу відповідно до статуту та  правил для учнів;

- брати посильну участь у різних видах трудової діяльності;

- дбайливо ставитись до державного, громадського і особистого майна, майна інших учасників навчально-виховного процесу;

- дотримуватися вимог статуту, правил для учнів;

- дотримуватися правил особистої гігієни;

- носити учнівську форму.                                                                              

67. Учні навчального закладу залучаються за їх згодою та згодою батьків або осіб, які їх замінюють, до самообслуговування, різних видів суспільно корисної праці відповідно до статуту і правил внутрішнього розпорядку з урахуванням віку, статі, фізичних можливостей.                                                               

68. За невиконання учасниками навчально-виховного процесу своїх обов’язків, порушення статуту, правил внутрішнього розпорядку на них можуть накладатися стягнення відповідно до закону.

69. Педагогічним працівником навчального закладу повинна бути особа з високими моральними якостями, яка має відповідну педагогічну освіту, належний рівень професійної підготовки, забезпечує результативність та якість своєї роботи, фізичний та психічний стан здоров'я якої дає змогу  виконувати професійні обов'язки в навчальному закладі системи загальної середньої освіти.

70. До педагогічної діяльності у навчальному закладі не допускаються особи, яким вона заборонена за медичними показаннями, за вироком суду. Перелік медичних протипоказань щодо провадження педагогічної діяльності встановлюється законодавством.

71. Призначення на посаду, звільнення з посади педагогічних та інших працівників закладу,  інші трудові відносини регулюються законодавством України про працю, Законом України «Про загальну середню освіту» (651-14) та іншими законодавчими актами.                                                                 

72. Обсяг педагогічного навантаження вчителів визначається відповідно до законодавства керівником закладу і затверджується відділом освіти Коростенської райдержадміністрації.                                                                                        

Обсяг педагогічного навантаження може бути менше тарифної ставки (посадового окладу) лише за письмовою згодою педагогічного працівника.

Перерозподіл педагогічного навантаження протягом навчального року допускаєть

Вхід на сайт
Пошук
Календар
«  Червень 2025  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30
Архів записів
Друзі сайту

Copyright MyCorp © 2025
uCoz